Search:

Type: Posts; User: lenn9o9n

Page 1 of 36 1 2 3 4

Search: Search took 2.39 seconds.

  1. Replies
    81
    Views
    28,530

    Tacos r the greatest. America is the greatest....

    Tacos r the greatest. America is the greatest. Add them together, nirvana!
  2. Replies
    26
    Views
    1,019

    (y) my favorite moments were the walks between...

    (y) my favorite moments were the walks between any stop.
  3. Replies
    26
    Views
    1,019

    yep

    yep
  4. Replies
    1
    Views
    4,899

    Late thankya

    Late thankya
  5. Replies
    26
    Views
    1,019

    He was hopefully misunderstood too. I'd hate for...

    He was hopefully misunderstood too. I'd hate for anyone I know, including you E6ers, to write some book around what I said and I didn't even get to proofread the shit. Bad journalism.
  6. Replies
    26
    Views
    1,019

    here's where that Grandaddy cover is at...

    here's where that Grandaddy cover is at https://www.mediafire.com/?391ag9cc00ce4ck
  7. Replies
    26
    Views
    1,019

    We talked about the amount of cool points you've...

    We talked about the amount of cool points you've earned over the years
  8. Thread: Guys.

    by lenn9o9n
    Replies
    5
    Views
    566

    Yes!

    Yes!
  9. Replies
    26
    Views
    1,019

    I have no idea what you're talking about.

    I have no idea what you're talking about.
  10. Replies
    26
    Views
    1,019

    Yeah, straight PG. Not PG-13. You dull...

    Yeah, straight PG. Not PG-13. You dull fucks/friends.
  11. Replies
    26
    Views
    1,019

    http://i1134.photobucket.com/albums/m620/lenn9o9n/...

    http://i1134.photobucket.com/albums/m620/lenn9o9n/IMG_1030_zpsw6zaec6i.png
  12. Replies
    25
    Views
    1,955

    Ahhhhhhhhhhhh!!!!!!! (y)

    Ahhhhhhhhhhhh!!!!!!! (y)
  13. Replies
    584
    Views
    82,893

    Sticky: Bill Doss and you should have made an album. Wow.

    Bill Doss and you should have made an album. Wow.
  14. Thread: Album #15

    by lenn9o9n
    Replies
    30
    Views
    4,248

    I can understand that, but it's rare to hear...

    I can understand that, but it's rare to hear Kevin solo. Doing a new song live, alone, is some goody rawness.
  15. Replies
    25
    Views
    1,955

    Not kill myself, eat veal, or rape anyone.

    Not kill myself, eat veal, or rape anyone.
  16. Thread: Album #15

    by lenn9o9n
    Replies
    30
    Views
    4,248

    That second one is lovely.

    That second one is lovely.
  17. Thread: Album #15

    by lenn9o9n
    Replies
    30
    Views
    4,248

    thank you. yeah, not sure what is going on with...

    thank you. yeah, not sure what is going on with that new thread glitch.
  18. Replies
    263
    Views
    29,641

    How Am I Looking - Joan Juliette and the...

    How Am I Looking - Joan Juliette and the Hiccupping Squirrel of Masterdoniamahahahmalacodonia Inc.

    I'll give lossless if this ever happens. Here's a song/video.

    ...
  19. Replies
    263
    Views
    29,641

    Well, if it means doing another one, I LOVE...

    Well, if it means doing another one, I LOVE SQUIRRELS, so "Joan Juliette and the Hiccupping Squirrel of Masterdoniamahahahmalacodonia Inc."
  20. Replies
    25
    Views
    1,955

    improve my ability to stfu

    improve my ability to stfu
  21. Replies
    23
    Views
    1,717

    I am currently happy reading about an E6 friend I...

    I am currently happy reading about an E6 friend I met a few years ago talk about their love of Grandaddy. I'm also happy because I'm doing well in school and I get GI bill money that I can use to...
  22. Replies
    30
    Views
    4,576

    The love project is going through a hangover?...

    The love project is going through a hangover? Sounds about right.
  23. Replies
    81
    Views
    28,530

    I'm just glad I had the chance to hear he never...

    I'm just glad I had the chance to hear he never laughs, then found a video of him laughing.

    I have to keep the objectives in my life simple now. I watch deer jump fences, take baths, and then eat...
  24. Replies
    14
    Views
    1,772

    I can get my name legally changed in the real...

    I can get my name legally changed in the real world, but this isn't a place for legality. Demons and spirit children will continue to feed off each other's energies as Hypecity reads about toast...
  25. Replies
    584
    Views
    82,893

    Sticky: My mind is pretty fucked. Enjoy. ...

    My mind is pretty fucked. Enjoy.

    https://soundcloud.com/how-am-i-looking/there-is-a-time-the-dillards-ft-congo-billy
  26. Thread: Hi all!

    by lenn9o9n
    Replies
    10
    Views
    3,566

    harnky is still fresh though. Just don't support...

    harnky is still fresh though. Just don't support abortion too much, and/or don't be a feckless fuck, and then he may ignore you (a compliment)
  27. Replies
    4
    Views
    1,113

    I'd hit that.... w/ the sweet sounds of ...

    I'd hit that....

    w/ the sweet sounds of
    https://www.youtube.com/watch?v=ccenFp_3kq8

    Then we talk dirty about politics, and my dick somehow goes more limp.
  28. Replies
    68
    Views
    10,173

    Moved from a 4 hour drive to Seattle. Now in...

    Moved from a 4 hour drive to Seattle. Now in Denver :(
  29. Replies
    9,587
    Views
    623,359

    :( at least u don't shoot up places, and I'm...

    :( at least u don't shoot up places, and I'm pretty sure you''ve made me smile at least once #doyathing
  30. Replies
    3
    Views
    1,000

    Went to Sonic Bloom festival all weekend. So...

    Went to Sonic Bloom festival all weekend. So exhausted!
  31. Replies
    334
    Views
    41,808

    wow. hello

    wow. hello
  32. Replies
    6,069
    Views
    469,521

    liking the Q-Pup! Heavvvvvy goodness.

    liking the Q-Pup! Heavvvvvy goodness.
  33. Met Dressy Bessy fan at show. Then, she took me...

    Met Dressy Bessy fan at show. Then, she took me home to watch me play guitar.


    http://i1134.photobucket.com/albums/m620/lenn9o9n/photo_zps1tsgzxqj.png
  34. Replies
    6,069
    Views
    469,521

    Don't know what you got until it's gone. Trish

    Don't know what you got until it's gone. Trish <3
  35. Replies
    8
    Views
    1,927

    thank you. you're hired!! :)

    thank you. you're hired!! :)
  36. Replies
    8
    Views
    1,927

    How Am I Looking Album release party!

    Had a few E6er people say this isn't terrible. That's all I ask at this point after 3 years thinking it would turn out so much better than it is.

    Shout out to E6townhallers like RadinDropD(Eyeway)...
  37. Cameron is in a fairly unique, godlike status in...

    Cameron is in a fairly unique, godlike status in that he has lost his fan base due to raising the bar on himself so often that even his own psychologist has started listening to other music. I know...
  38. he could have any wish? how about wishing for god...

    he could have any wish? how about wishing for god to go back in time and not create a universe w/ so much murder, torture, etc?

    oh yeah, bad comedy isn't attracted to that
  39. Thread: Tame Impala

    by lenn9o9n
    Replies
    72
    Views
    19,883

    Yep to being better than almost all of Currents

    Yep to being better than almost all of Currents
  40. but he smokes at lot of ganja! that must make him...

    but he smokes at lot of ganja! that must make him cool.

    also, what a shitty end to a movie.
  41. Replies
    2
    Views
    2,076

    hmmm, not bad...only a few songs up, along w/...

    hmmm, not bad...only a few songs up, along w/ Harrison' "What is Life?" Stuck out of town until Feb.7 so g'time for a release
  42. Thread: Tame Impala

    by lenn9o9n
    Replies
    72
    Views
    19,883

    Yep, Currents isn't terrible, just different, but...

    Yep, Currents isn't terrible, just different, but definitely not on the same level. Read interviews where it seems like he's done for a bit.
  43. same, was multi tasking w/ it going....all over...

    same, was multi tasking w/ it going....all over the place! w/ second listen, "fly so high/Papirosen" and "complex letters" fav! but biased of course w/ the last one :)
  44. Replies
    31
    Views
    5,599

    happy one-week belated

    happy one-week belated
  45. Replies
    584
    Views
    82,893

    Sticky: zionismi?...

    zionismi?
    https://soundcloud.com/how-am-i-looking/roschilds-zionism-seriously-you-can-do-this-3
  46. Replies
    7
    Views
    2,537

    Agreed. Some things are best straight from the...

    Agreed. Some things are best straight from the horse's mouth. Covering "past is a grotesque animal" didn't feel right, but still forced it. Jacques Lamure though was a lot more fun. You're not...
  47. seen worse. ...

    seen worse.


    https://www.youtube.com/watch?v=RLKvYByMra8
  48. Replies
    124
    Views
    17,138

    oh yeah, this

    oh yeah, this
  49. Replies
    584
    Views
    82,893

    Sticky: dreadful moment realizing the next day it wasn't...

    dreadful moment realizing the next day it wasn't as good as you thought. #drunk https://soundcloud.com/lenn9o9n/koryaks-reindeers-life-revisited
  50. Replies
    584
    Views
    82,893

    Sticky: right from the start, yummmm

    right from the start, yummmm
  51. Replies
    18
    Views
    4,763

    wowz! thank you. you are appreciated

    wowz! thank you. you are appreciated
  52. Thread: Petting Zoo

    by lenn9o9n
    Replies
    104
    Views
    13,933

    I vomited through extreme sympathy for you, then...

    I vomited through extreme sympathy for you, then realized you had to watch it. I'm sorry.
  53. Thread: Petting Zoo

    by lenn9o9n
    Replies
    104
    Views
    13,933

    since 9-28 post, photos don't show for me.

    since 9-28 post, photos don't show for me.
  54. yay!

    yay! <3

    also, math? more like meh
  55. Replies
    35
    Views
    7,278

    seriously, and the sex change! everyone is out of...

    seriously, and the sex change! everyone is out of your league
  56. Replies
    24
    Views
    6,629

    was. NMH now. Eventually everyone will love...

    was. NMH now. Eventually everyone will love Beulah.
  57. yes!

    yes!
  58. Replies
    584
    Views
    82,893

    Sticky: time to stop music....

    time to stop music. https://soundcloud.com/how-am-i-looking/this-is-it-take-2
  59. Replies
    76
    Views
    14,816

    age like wine

    age like wine
  60. g'work!

    g'work!
  61. Replies
    9,587
    Views
    623,359

    d-bag'n one line at a time

    d-bag'n one line at a time
  62. Replies
    6,069
    Views
    469,521

    https://www.youtube.com/watch?v=OqINetENovg&index=...

    https://www.youtube.com/watch?v=OqINetENovg&amp;index=2&amp;list=RDH7zIfUwwoQ0
  63. Replies
    9,587
    Views
    623,359

    so many of their reviews have led me to better...

    so many of their reviews have led me to better understand how you can be a part of this game, be an asshole :/
  64. Replies
    6,069
    Views
    469,521

    fav, least fav time period?

    fav, least fav time period?
  65. Replies
    584
    Views
    82,893

    Sticky: So glad August is over. Some friends came over...

    So glad August is over. Some friends came over to make sense of how terrible it's been.

    https://soundcloud.com/how-am-i-looking/august-i-can-plant-any-seed-in-my-head
  66. Replies
    35
    Views
    7,278

    thanks 2headedboy for that response…where is a...

    thanks 2headedboy for that response…where is a like button on posts?

    Every day is in waves, w/ so many peaceful moments I don't notice I'm actually noticing. Perfect days are everywhere, and then...
  67. Replies
    584
    Views
    82,893

    Sticky: "includes contributions from…" :)

    "includes contributions from…" :)
  68. Replies
    7
    Views
    1,985

    but he has, which is why I don't call harnk an...

    but he has, which is why I don't call harnk an asshole....this is very confusing...say something mean to me!! But, do it in a fun way, then I won't be confused anymore. Here, I'll help...
    ...
  69. Thread: New Video

    by lenn9o9n
    Replies
    4
    Views
    1,178

    "divorce makes sense, and why you never made a...

    "divorce makes sense, and why you never made a top 40 track" - pompous
  70. Replies
    13
    Views
    5,726

    love to see some beulah love! this was pretty...

    love to see some beulah love!

    this was pretty hard, so just going off the amount of times I've probably played those 4 albums. Handsome western states has so many RAW moments.

    1. Handsome...
  71. Thread: Tame Impala

    by lenn9o9n
    Replies
    72
    Views
    19,883

    me! let it happen! ....if i never come back...

    me!
    let it happen! ....if i never come back tell my mother i'm sorry


    https://www.youtube.com/watch?v=70hGUO1wyO4
  72. the story of so many music creation ideas here...

    the story of so many music creation ideas here :confused:
  73. wow, yes!

    wow, yes!
  74. Replies
    8
    Views
    1,573

    some imaginary "oM's old stuff beatified" album...

    some imaginary "oM's old stuff beatified" album would make my day

    Everything disappears when you come around!
  75. Listened to it randomly, then the whole thing...

    Listened to it randomly, then the whole thing while mowing w/ a push mower. Kept me going! A lot of great sections, especially through "Compliment Sandwich."
  76. Replies
    160
    Views
    27,661

    Sticky: hi...

    hi http://www.mediafire.com/listen/i4igz3sndxgdxq4/Where+I+Don%27t+GO%21.mp3
  77. Replies
    584
    Views
    82,893

    Sticky: Dial a cow! got both albums quick. Schwindel,...

    Dial a cow! got both albums quick. Schwindel, same! great opening.

    i've been on this the past day. mix of 2 people's mesh at 105 bpm....
  78. Replies
    14
    Views
    3,286

    just hard to imagine a dolphin wanting to stay...

    just hard to imagine a dolphin wanting to stay near a human w/out treats....to just have your mind read, I'd expect dolphins/elephants/cream of the animal crop to want to get away
  79. Replies
    0
    Views
    753

    General discussion on Unity. Yes!

    ...
    A movie called "Unity" is only showing on one night, August 12th. It's already set to play at around 500 theaters, in your area?

    Theatre list

    ...sadly, none in my area....Spokane, WA and...
  80. Replies
    14
    Views
    3,286

    I'd ask a dolphin if they wanted to get the hell...

    I'd ask a dolphin if they wanted to get the hell away from me and go swim and stuff. I'd ask a rat what could make mostly living in a cage awesome...there has to be something we can do for absolute...
  81. Eh, hope it's just me, but only has 3 songs...

    Eh, hope it's just me, but only has 3 songs available…but, damn! a strange, talented man
  82. combine that w/ the LSD, shit Laika, if only you...

    combine that w/ the LSD, shit Laika, if only you had brought enough for the whole paradoxical class
  83. Replies
    21
    Views
    4,117

    :( at least the green keeping you company, the...

    :( at least the green keeping you company, the ghost writer it be.
  84. Replies
    21
    Views
    4,117

    same. but, scratch that trip next week buddy :(...

    same. but, scratch that trip next week buddy :( have tooooo much shit going on
  85. Replies
    263
    Views
    29,641

    yeah, I've retried that song of mine so many...

    yeah, I've retried that song of mine so many times, it's become a fan (me) favorite
  86. Replies
    17
    Views
    2,289

    hmmmm. just tell me where to fly my jet

    hmmmm. just tell me where to fly my jet
  87. 16 minutes ago...2 more just got posted on there...

    16 minutes ago...2 more just got posted on there fyi

    http://www.reddit.com/r/neutralmilkhotel/
  88. Replies
    6,069
    Views
    469,521

    yes!

    yes!
  89. Replies
    6,069
    Views
    469,521

    conclusion out of all this most of styx, meh....

    conclusion out of all this

    most of styx, meh. 1/2 of pink floyd, meh

    most syd barrett, mmmmm

    "now lucy leave, lucy!!!"
  90. Replies
    32
    Views
    5,246

    Poll: feel left out. didn't want to survive the winter

    feel left out. didn't want to survive the winter
  91. Replies
    6,069
    Views
    469,521

    mmm

    mmm
  92. Replies
    13
    Views
    2,165

    yay! homemade jerky, camera/mic and mosquito...

    yay!

    homemade jerky, camera/mic and mosquito repellant
  93. apples too? mmmm ...

    apples too? mmmm


    https://www.youtube.com/watch?v=t4NkDkxqxO4
  94. Sticky: wtf did i just listen to? SLN, holding down a...

    wtf did i just listen to? SLN, holding down a mix!
  95. Replies
    76
    Views
    14,816

    i want your wants....no, no, noooooo! toooo much...

    i want your wants....no, no, noooooo! toooo much :) thanks, it was the garlic/onions and wine. yep, only that.
  96. Replies
    76
    Views
    14,816

    went to portland/etc, weeeeeeee ...

    went to portland/etc, weeeeeeee

    http://i1134.photobucket.com/albums/m620/lenn9o9n/Screen%20Shot%202015-04-20%20at%208.42.21%20AM_zpsh7suc4yr.png
  97. Replies
    8
    Views
    1,647

    mhm, optikos and I did well, but hers was...

    mhm, optikos and I did well, but hers was somethin' else
  98. went to portland to let it marinate needs more...

    went to portland to let it marinate

    needs more time
  99. Replies
    21
    Views
    5,355

    Shiny, just imagining that w/ a halo. So good!

    Shiny, just imagining that w/ a halo. So good!
  100. Replies
    21
    Views
    4,117

    in Portland this weekend for philosophy conference

    in Portland this weekend for philosophy conference
Results 1 to 100 of 3583
Page 1 of 36 1 2 3 4